loading...
شهر ما 1813
مرضیه بازدید : 375 دوشنبه 10 تیر 1398 نظرات (0)

دو کلام حرف حساب باهات دارم دوست دارم

تمام دنیا را گشته ام کنار تو اما دنیای دیگریست

بی کلام اینجا باش بودنت با دل من بی صدا هم زیباست

سرم را روی شانه ات بگذار

تا همه بدانند

همه چیز زیرسرمن است

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

جملات عاشقانه ناب

جوری دوستت دارم که
واسه هرکس تعریف میکنم
دوست داره جای تو باشه

وقتی تو با منی ترافیک میتونه بهترین مکث عالم باشه

صدای گام های تو ضربان زندگی من است با من راه بیا هنوز تشنه ی زنده بودنم

صبحی که شروعش با توست خورشید دیگر اضافیست

چشم های تو یک مرض مسری دارند هر بار نگاه میکنم تب میکند وجودم

سهمم از وصل تو کم نیست همین دیشب بود روی یک کاغذ تر بوسه زدم نامت را

دنیارو نمیدونم ولی من
دورتو میگردم …

متن های زیبا عاشقانه کوتاه

میدونی؟
تو مهم ترین اتفاق زندگیمی

نفس من به بودنت بنده

تو واسه من همه کسی

چقدر دوست داشتنی هستی
وقتی مال منی

متن عاشقانه دوستت دارم

بودنت کنارم
تنها چیزیه که زیادش خوبه

آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند
بگذار بمانند به خماری که زما هیچ ندانند

گویند چرا تو دل بدیشان دادی
والله که من ندادم ایشان بردند

چه عجب اگر نسوزد
دل کس به آه سردم
نرسیده ام به دیدی که
کسی رسد به دردم

بازآ …
که چون خیال شدن،
از خیال تو…

زبان حال عاشق اگر دعایی دارد این دارد
که یا رب مهربان گردان دل نامهربانش را

زیباترین جملات احساسی رمانتیک

من
صبح ترین حالت
ی عاشقم ای دوست؛
تو خنده ترین
حالت زیبای لبم باش…

خوشا به بخت بلندم
که کنار منی
تو هم قرار منی،
هم تو بی قرار منی

مگه میشه تو رو داشت، تو رو دید
و بهشت رو روی زمین احساس نکرد
بخدا بهشت همین جاست
همین نقطه ای که من هستم
همین جایی که تو میخندی

دوست داشتنت
سحرخیز ترین حس دنیاست
که صبح ها
پیش از باز شدن چشم هایم
در من بیدار میشود

آرزو چیست؟
آرزو

شاید آن خنده که امروز دریغش کردیم
آخرین فرصت خندیدن ماست،
خنده کن بی پروا خنده هاست زیباست

جملات عاشقونه برای همسر

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد خواب ها فقط خودشان را اذیت میکنند

دلتنگ توام،
تا شادمانه مرا ببینند
شاخه‌ها
به شکل نام تو سبز می‌شوند،
پرنده کوچکی که نمی‌دانم نامش چیست
حروف نام تو را
بر کتابم می‌ریزد،
آفتاب
به شکل پروانه‌ای از مس
گرد صدایم
بال می زند،
و می‌دانم سکوت
فقط به خاطر من سکوت است،
اما من
دلتنگ توام
شعر می‌نویسم
و واژه‌هایم را کنار میکزنم
که تو را ببینم.

تموم دردات
یه جا رو دوش من…
باشه؟؟

متن عاشقانه زیبا

خسته ام از عمری زمستانم،
بهارم می شوی؟

وسایل گرمایشی
فقط بغلش

عشق
آن بُغضِ عجیبی‌ست
که از دوریِ یار
نیمه شب
بینِ گلو مانده و جان می‌گیرد

من قبل از تو
بکیار با نداشتنت کنار آمدم !!
اما بعد از تو
با این “نداری” ها نمی سازم…
نابود می شوم!!

عاشق را که برعکس کنی می شود ”قشاع”
دهخدا را میشناسی؟
لغت نامه اش را که باز کردم نوشته بود:
قشاع:دردی که آدم را از درمان مایوس میکند

حرف های کوتاه رمانتیک برای مخاطب خاص

اين هوا
فقط تو را كم دارد
كه جان بگيرد و چِكه كُند ؛

دل تو سهم خودت نیست که خیرات کنی
از لبت تا به سرت حس تملک دارم

چاي خوردن بي تو تلخ است ؛ خودم ميدانم ولي
من بدون قند ، كامم را به يادت شيرين ميكنم

چشمان تو آئينه اديان الهيست
كافري با ديدنت يكباره مومن ميشود

جنگ جهانی سوم شروع شده است
تو آن سمت جهان
موهایت را باز کردی و خندیدی
و من این سمت
آتش گرفتم …

متن های زیبا عشقولانه جدید

پاهایم نیز با من سر ناسازگاری دارند
میخواهم بروم
ولی با دیدنت
ایستاده میمیرند …

خنده ات شاه كليد دل بي يار من است .

خال لب تو
با من دیوانه چه ها کرد ؛..

من همانم كه به هر
زلف پريشان تو معتاد شدم .

من همانم كه به هر
زلف پريشان تو معتاد شدم .

کلمات عاشقانه برای همسر و عشقم

کنارم که باشی
قانون جاذبه بی معناست
در آغوشت
تا عرش بالا می روم

کاش می شد تمام شب ببارم
مثل یک باران بهاری
و تو
چترم باشی
همانقدر بزرگ ، همانقدر پر از امنیت تا در پناهت عاشقی کنم …

شاعری هستم
تنها
که فقط …
هنرم گفتن یک مشت شعر است
و تویی
شاه بیت غزلم

دلگیرم از کسی که

مرا غرق خودش کرد

اما نجاتم نداد

من دیوانه نیستم

من فقط یک جور خاص که دیگران نمیتوانند

تو را دوست دارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 4,560
  • بازدید کلی : 16,451